15.1.17

Juhlapäivä

Tässä blogissa ei näköjään ole loppukesän jälkeen juurikaan elämää ollut töiden ja opintojen vuoksi, mutta onneksi minullalla on sentään ollut vielä elämää myös "oikean elämänkin" ulkopuolella! On ollut joululahjavaihtoa ja vaikka mitä myyjäishumua. 

Viime viikolla oli sellaista juhlahumua Hannan luona, että siitä tuleekin nyt monta kuvaa. Huomasin vasta kotona, että tulin kuvanneeksi vain mini-ihmisiä, mutta kyllä minä vietin aikaani ihan oikeidenkin ihmisten kanssa. Oli kyllä ihana irtiotto arjesta, kiitos asianosaisille :)
Ensimmäiseksi juhliin saapujat päätyivät Fridan tarkastukseen.
Ilmeisesti mitään kiellettyjä aineita tai esineitä ei löytynyt :)
Oli niin hurja juhlapöytä, ettei siitä meinannut saada kuvaakaan :)

Kaikenlaista juhlakansaa :)
Keräilijä fiilisteli epämääräisen tavarapaljouden keskellä.
Ihan kuin minä!

Ilmeestä päätellen James ja Keräilijä ovat löytänet
yhteisiä jutustelun aiheita :)
Lauhan talon liepeillä näkyi paljon pariskuntia.
Taitaa talo olla monen parin mieleen!

Voi että, oli siella kanaseuraakin!.

Pirtin ja Fauniuksen välissä oli vielä lumeton ja ihan seesteinen oleskelualue,
vaikka aamulla ulkona oli melkoinen lumisade.

Sirkusmeininkiä tuloillaan!

Tässä kuvasin vain tuota upeasti hilseilevää maalia.
 Jos jostain tänään olen kade, niin tuosta talosta :D
Jaajuu, olen minä kateellinen tuosta lipastostakin. 



1 comment:

Riitta said...

Ihania kaikki, kiitos kuvista!