17.10.09

Palkintoa pukkasi :)

Vautsi vau! Sain Hannalta kaksi blogipalkintoa, joiden kanssa en varmaankaan osaa edes käyttäytyä :D

So here are the award rules:
1. Thank the person who gave this to you. (Kiitos Hanna)

2. Copy the logo and place it in your blog.

3. Link the person who nominated you.
4. Name 7 things about yourself that no one would really know.
5. Nominate seven 'Kreativ Bloggers'
6. Post links to the seven blogs you nominate
7. Leave a comment on each of the blogs letting them know you nominated them.

Seitsemän asiaa minusta:
1. En pidä päiväunista, varsinkin talvella tuntuu siltä että arvokasta valoisaa aikaa menee hukkaan.
2. Rakastan peltisiä säilytysrasioita. Jos en ole keksinyt rasiaan mitään säilytettävää, sieltä löytyy... pienempiä rasioita!
3. Olen inhonnut lapsuudestani saakka vaaleansinistä väriä, mutta nukkistelun myötä olen oppinut jo hiukan sietämään sitä joissakin väriyhdistelmissä. (PS; omalla näytölläni blogini tausta on harmahtava, ja harmi kyllä joillakin näytöillä se on vaaleansininen :D )
4. Tuttavat luulevat että olen järjestelmällinen ja pedanttisen siisti. Oikeasti haluan pitää rojuni tietyillä paikoilla vain siksi, että en koskaan muistaisi mihin jätin tavarat. Olen kuitenkin haka löytämään kadonneita sukkia, avaimia, lompakoita jne.
5. Lähes joka päivä näen bussin ikkunasta miehen, jolla on joka päivä sama punainen Adidaksen huppari vuoden ympäri, eikä sen päällä ole talvella takkia tai edes toppaliiviä! Tämä mies, tai siis huppari ärsyttää jostain syystä minua äärettömästi , sillä huomaan aina miettiväni, että onko se aina sama vaate, vai ostaako mies aina uusia samannäköisiä huppareita :D
6. Syön salaa sängyssä ja rähisen siitä muille. Muut murustavat, minä en...
7. Olen ollut kesätöissä sirkuksessa.


The rules are
1. Show the image of the award, and state rules.
2. Post the link of the person that gave you the prize. (Kiitos Hanna)

3. Display 10 blogs to which you grant the award.
4. Advise the blogs listed

Minä puolestani jaan palkinnot seuraaville blogeille suosikkilistaltani:
1.
Olivia Orson salissa
2.
Happy Little Muffin
3.
Nukkekoti Kettula
4.
Nukkekoti Kurjenpolvi

1 comment:

Olivia Orso said...

Hei!

Kiitos tunnustuksesta! Tämä on ensimmäinen kerta, kun saan sellaisen. Menee jonkin aikaa ennen kuin ehdin vastata haasteeseen, mutta vastaan kyllä. Ensin pitää saada lomapostaukset alta pois.